20 juli, 2009

Rainbow Falls - shortcut Gauthier

Deze morgen zijn we voor de 5de keer het park binnengereden om de Rainbow Falls (5,2 mile = 8,5 km) te bekijken. Het pad was constant bergop met enkele bruggetjes zoals gisteren. Het was een spannend avontuur met zweet & traantjes! Waarom? Dat mag Gauthier uitleggen...
"Onderweg waren er zeer veel binnenwegen tussen het grote pad. We namen de meeste samen om zo vlug mogelijk boven te zijn. Maar toen ik ver voor zat besloot ik een binnenweg te nemen die ongeveer 1 km lang was. Ik bleef dan 5 minuten doorwandelen naar boven via deze binnenweg toen ik uiteindelijk besloot terug te keren. Ik dacht toen dat mijn familie nog achter zat en heb dus 5 minuten zitten wachten. Maar het bleek dat ze al ver voren zaten op zoek naar mij. Toen ben ik ook de klim naar boven begonnen en uiteindelijk aan de top van de berg had ik me weer toegevoegd tot de groep." Tot hier de uitleg van onze 14-jarige.
Op de terugweg zagen de kids 2 beren lopen! Dat was wel even spannend, maar we waren te laat om foto's te nemen want ze liepen vlug weg van ons. Jammer... Rainier is hier niet mee akkoord... hij was diegene die ging weglopen van de beren... Daarna zijn we nog naar Best Italian Cafe & Pizzeria, een goed Italiaans restaurant in Gatlinburg gaan uiteten.

Geen opmerkingen:

Spring Break 2019

1/3: The guided tour of one hour of the Pentagon in Washington DC was a little boring. Our group was quite large, and the one and a half m...