27 mei, 2009

Workout op de fiets op EDC (DOW)

Deze morgen had ik alweer een doktersvisite. Er moest nog een draadje verwijderd worden die zich verstopt had onder al die bloederige korstjes, maar dat heb ik niet eens gevoeld. De dokter was tevreden met de foto en gaf groen licht om te beginnen sporten. Na 1 week ziet mijn voet er al heel wat beter uit, vooral te danken aan die littekenzalf.

Vandaag ben ik voor de 1ste keer na bijna 5 weken terug gaan sporten, weliswaar kalmpjes aan, maar vastberaden! In het sportcomplex van Dow ben ik een half uurtje gaan fietsen, samen met mijn man die ervoor al een half uurtje gelopen had. Het deed me echt deugd te kunnen sporten en een sportschoen aan te trekken. Normaal verbruik ik zo'n 600 caloriën per workout, maar vandaag hield ik het bij 130. Het is een goede start en ik zou er elke dag toch 50 willen bijdoen. Kwestie van een schema op te bouwen en een doel voor ogen te hebben! Dat het een lange revalidatie wordt, is nu heel duidelijk. Ik voel dat ik elke dag geleidelijk aan meer druk kan zetten op de onderkant van mijn voet en dat alleen al is hoopgevend. Langzaam maar zeker!

1 opmerking:

Katia zei

Allez vooruit se.... het sporten kan terug beginnen se !!! Tja... eens je dat gewoon bent kan je dat moeilijk laten hé... bij mij ook zo zenne.... en sporten is gezond dus !!!

Spring Break 2019

1/3: The guided tour of one hour of the Pentagon in Washington DC was a little boring. Our group was quite large, and the one and a half m...