14 mei, 2009

Top service at Meijer (Midland)


Op 14 mei ging ik in opdracht van Gauthier naar Meijer om 66 foto's te laten afdrukken over zijn uitstap biologie naar de Chippewa Nature Center. Hij moest die laten ontwikkelen tegen 's anderendaags en vermits dat deel van de opdracht ook al op punten stond, nam ik mijn job au sérieux. Ik stapte het warenhuis binnen om 16u 30 en vroeg een wagentje voor gehandicapten. Zie bijgevoegde foto! Daarna richting fotocenter waar ik direct iemand vroeg om me te helpen. Ik had geluk, er stonden 2 dames gezellig te kletsen en ik dacht van: "die hebben tijd zat"... en inderdaad, een zekere Barbara kwam me gewillig te hulp. Omdat ik in dat wagentje zat, moest ik zelf niets doen, Barbara deed al het werk voor me, van de foto's opladen tot het bijwerken van kleur, formaat, fotohoeken enz... in feite niets moeilijks aan, maar ze deed het in een speed tempo (werkte er al 17 jaar!) en Ann zat erbij en keer ernaar! Ik betaalde 19 cent per foto, normaal was het voor express 25 cent, maar omdat er bijna geen volk was, konden ze die afdrukken in 10'. Wil je de foto's pas de dag daarna, dan betaal je 12 cent. De foto's zijn geslaagd, vind ik en de fotograaf mag er wezen!!!
Tegen 17u vertrok ik alweer huiswaarts, mijn parkeerkaart voor gehandicapten komt goed van pas! Service is echt top in de States! Tja, je moet het eerst meemaken vooraleer je er kan van meespreken! Geniet van de leuke groepsfoto. I'm proud of you, my son!!!

Geen opmerkingen:

Spring Break 2019

1/3: The guided tour of one hour of the Pentagon in Washington DC was a little boring. Our group was quite large, and the one and a half m...