22 mei, 2009

Niet geschikt voor gevoelige kijkers!

De pin is verwijderd op woensdag 20 mei, een weekje vroeger dan gepland! Het was een pijnlijke ervaring, totaal anders dan bij Gauthier waar de pinnen in 1'' werden uitgehaald. Omdat ik het niet meer kon houden, heeft de dokter beslist om de teen te verdoven. Daarna natuurlijk niets meer gevoeld en ik slaakte een kreet van opluchting!
Precies 4 weken na mijn operatie kon ik eindelijk douchen zonder plastieken kous en zonder hulp! Ik ben zo'n zelfstandig beestje... maar ben erg dankbaar voor alle hulp van mijn bolle! DIKKE MERCI!!! Hoe een mens kan herleven na een goede douche, zalig gewoon! Het voelde als een soort bevrijding... Nu doe ik 3x per dag littekenzalf aan en hoop dat het er tegen volgende woensdag veel beter uitziet. Dan ga ik terug op controle. Dr. Snider gaf de toelating om in een gewone schoen te kruipen vanaf maandag. Hij weet dat we op tornooi zijn in Cincinnati en wil het risico niet lopen dat er iemand tegen mijn voet stampt of dergelijke. Tja, volkomen te begrijpen! Dus zal ik maar braafjes zijn raad opvolgen! Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Spring Break 2019

1/3: The guided tour of one hour of the Pentagon in Washington DC was a little boring. Our group was quite large, and the one and a half m...