Het was terug een gemakkelijke wandeling vandaag. Een uurtje klimmen en maar een half uurtje dalen, maar het uitzicht was niet minder mooi. We namen de Kancamagus Scenic Byway op een uur rijden van ons huis en genoten van het prachtig landschap. Het wandelpad, de Boulder Loop Trail was ongeveer 3 miles (4,8 km). Kwestie van terug conditie op te bouwen. Dit is de 4de wandeling deze week.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten