Na de superdrukke kerstvakantie in België was het voor Isabel en ik zalig om gewoon even uit te blazen in de natuur. Op donderdagmiddag trokken we naar City Forest op een tiental minuten rijden en tijdens de wandeling genoten we van het winterzonnetje en het prachtige sneeuwlandschap. We konden geen betere dag uitgekozen hebben, het was windstil en een helderblauwe hemel trakteerde ons op mooie foto's.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten